Може ли да се пипнат малко разходите. Например сега като създадеш тип разход и го запишеш ако нещо си сбъркал не можеш да го промениш а само да го гледаш. Може би трябва да има корекции подобни на справка>продажби>По сметка
Знам че отдавна се мисли и се работи SHOP да стане "цялостна каса" за търговеца да си води всичко там напр. началната парична наличност за деня да се въвъежда някъде и т.н. може би ако се разработят и видоизменят "разходите" биха помогнали за това
Също и връзката им с отчета - кога от къде са платени - от каса, не от каса и т.н. Знам че не са много популярни но в тях се отразяват какво ли не (те за това са създадени де) ток, вода, Заплати. Заплатите като перо биха могли да се разработят някак, но сега нещо не ми идват идеите точно как...