"Проверете си настройките за експортиране"

Въпроси, мнения и предложения свързани с модула.
Потребителски аватар
stoar08
Мнения: 1548
Регистриран: 09-11-2004 08:15
Име: Стоян Арабаджиев
Местоположение: Самоков

"Проверете си настройките за експортиране"

Мнение от stoar08 » 10-08-2008 20:24

На обект с "чист" TouchSale (без store), с последната версия, това съобщение се появява след отчет на обекта. "Отчетът не беше експортиран. Проверете настройките за експорт".
За какъв експорт става въпрос и как да го махна ?:)
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...

morphieus
Мнения: 1346
Регистриран: 08-11-2004 16:57
Име: Слав Димитров
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: "Проверете си настройките за експортиране"

Мнение от morphieus » 11-08-2008 19:24

Това съобщение излиза тогава, когато програма не може да провери за правилния експорт при приключване на отчета. Защото при мен се случва станцията да е дропена от сървър-а и при приключване на отчета да няма после данни за него в сторе-то. Незнам обаче в твоят случей е излязло съобщението за грешка при условие, че нямаш сторе :)
Изображение

Потребителски аватар
stoar08
Мнения: 1548
Регистриран: 09-11-2004 08:15
Име: Стоян Арабаджиев
Местоположение: Самоков

Re: "Проверете си настройките за експортиране"

Мнение от stoar08 » 12-08-2008 09:52

И аз това питам ... сложих валиден път за експорт за всеки случай, но ... няма ефект.
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...

Потребителски аватар
alex
Site Admin
Мнения: 1557
Регистриран: 02-11-2004 14:26
Име: Александър Димитров
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: "Проверете си настройките за експортиране"

Мнение от alex » 18-08-2008 16:54

Оправено в .118
Изображение
Изображение
Изображение

Отговори