Онзи ден отново получих запитване от клиент "ама не може ли да ми излизат първо салатите, после супите и т.н. и накрая чак десертите?". Забелязвам колона "сортиране" в конфигурация групи/обекти, но touchsale не се трогна съществено от числата, които съм написал там (винаги излизат в една и съща поредност).
Това ли е функцията на въпросните колони (и ако Да - как би трябвало да се ползва)?
Ако Не - възможно ли е да се появи въпросната функционалност в светлото бъдеще ?
Сортиране на поръчките
Сортиране на поръчките
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...
-
- Мнения: 663
- Регистриран: 12-11-2004 10:48
- Име: инж. Рад Площаков
- Местоположение: Варна, България
- Контакти:
Re: Сортиране на поръчките
Предложение за "нагласенко", докато дойде светлото бъдеще:
Понеже вероятно поръчките излизат в поредност, кавато са менщтата в Сторе, можеш да "играеш" със тях.
1. отбелязваш си кое, следкое излиза(поглеждаш номертата им)
2. експортваш ги навън
3. преработваш наименованията(и моловете) на менютата в съответсвие с желанието на клиента
4. наливаш обратно мемютата на новите им места
5. Обновяваш Тъч-а
8)
Понеже вероятно поръчките излизат в поредност, кавато са менщтата в Сторе, можеш да "играеш" със тях.
1. отбелязваш си кое, следкое излиза(поглеждаш номертата им)
2. експортваш ги навън
3. преработваш наименованията(и моловете) на менютата в съответсвие с желанието на клиента
4. наливаш обратно мемютата на новите им места
5. Обновяваш Тъч-а
8)
- alex
- Site Admin
- Мнения: 1557
- Регистриран: 02-11-2004 14:26
- Име: Александър Димитров
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Сортиране на поръчките
Колоната за сортиране се използва за продреждане на бутоните в диалога за маркиране. А ако стойността е 0 (нула) бутона не се визуализира.