В обекта работи само TouchSale. Склада ( AtonS3 ) се намира в друг обект. При нулиране на отчета на въпросния обект излиза съобщение, че е изгубена връзка със сървъра и предложение за повторен опит. Колкото и пъти да се потвърждава повторния опит, отчета не може да се експортира, продължава да казва, че няма връзка с базата на AtonS3. При рестартиране на TouchSale веднага излиза предложение за експорт и при потвърждаване, същия се експортира без никакъв проблем. Това се случва всяка вечер при нулиране на отчета на обекта. Направен е тест от друг компютър в обекта да се осъществи връзка със базата на AtonS3 в момент, в който TouchSale твърди, че такава няма. Връзката се осъществява, няма загуби, забавяне или нещо, каквото и да било, нередно. На този етап е сложен TSPrint ( днес ). Ще наблюдавам какво е положението довечера, но губенето на връзка с базата, мисля, че е проблем.
Версията на TouchSale е 1.8.206.443
Проблем с експортирането на отчет.
-
- Мнения: 12
- Регистриран: 26-11-2012 12:44
- Име: Ивайло Баровски
-
- Мнения: 1346
- Регистриран: 08-11-2004 16:57
- Име: Слав Димитров
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Проблем с експортирането на отчет.
Да, но не можеш да отваряш сейф с клавишна комбинация...
-
- Мнения: 12
- Регистриран: 26-11-2012 12:44
- Име: Ивайло Баровски
Re: Проблем с експортирането на отчет.
Да, това със сейфа е неудобно. Ще е хубаво, ако може да се отваря сейфа с клавишна комбинация с работещ TSPrint.
- alex
- Site Admin
- Мнения: 1557
- Регистриран: 02-11-2004 14:26
- Име: Александър Димитров
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с експортирането на отчет.
Ще бъдат качени нови версии които поддържат отваряне на чекмедже
-
- Мнения: 12
- Регистриран: 26-11-2012 12:44
- Име: Ивайло Баровски
Re: Проблем с експортирането на отчет.
С новите версии опцията работи без проблем.