въпрос за връщане на стока
Публикувано: 24-05-2008 12:34
Поправете ме ако греша но аз го разбрах така:
Ако един оператор има право да връща стока от клиент той трябва
1. Кликва бутона връщане на стока
2. Кликва зареждане по подразбиране днешна дата ВИЖДА ВСИЧКИ СМЕТКИ ако не е включена опцията архивиране,
ако е включена не си вижда сметката например, още по лошо.
3. Започва едно лудо търсене из сметките, защото клиента не си носи касовата бележка.
4 След като си намери сметкат клика в/у бутона връща.
5. Отваря се нов прозорец със артикулите присъстващи в тази сметка посочва еди кво си
6. Дава му запис.
7. Посочва причина за връщането и готово.
7. аааааааааа забравих най-важното, връща сумата на клиента.
Сега ще ви опиша как ми изглеждат тези деисвйя в реална обстановка
1. Клиента си пазарува 5 неща плаща и си тръгва
2. Връща се след малко и пита дали може да си доплати за уиски Тюламор от 1.0 и да върне Тюламора от 0.7
3. оператора започва да клика по бутончета
продалжава да гледа като олигофрен в монитора защото не знае коя беше сметката на клиента
4 след 3 мин. най-малко казва на клиента:
-Първо вземи тия 28лв. че такъв ми е софтуера после ще ми платиш тюламора от 1.0. (това деиствйе се налага защото опертатора не може да сметне на УМ колко е разликата).
5. После си посочва причина за връщане, приключва с операциите по връщането.
6. Маркира 1л. тюламор и му казва а сега ми дай 35лв.
незнам към кого да се обърна, но с удоволствие бих отсътпил на някой от вас да обучи една продавачка как да продава в Шоп, трябват им по 2е седмици да рзберат за какво служат кодовете и ако през тези седмици запомнят клафиша F12 се чустват горди.
клиента
Ако един оператор има право да връща стока от клиент той трябва
1. Кликва бутона връщане на стока
2. Кликва зареждане по подразбиране днешна дата ВИЖДА ВСИЧКИ СМЕТКИ ако не е включена опцията архивиране,
ако е включена не си вижда сметката например, още по лошо.
3. Започва едно лудо търсене из сметките, защото клиента не си носи касовата бележка.
4 След като си намери сметкат клика в/у бутона връща.
5. Отваря се нов прозорец със артикулите присъстващи в тази сметка посочва еди кво си
6. Дава му запис.
7. Посочва причина за връщането и готово.
7. аааааааааа забравих най-важното, връща сумата на клиента.
Сега ще ви опиша как ми изглеждат тези деисвйя в реална обстановка
1. Клиента си пазарува 5 неща плаща и си тръгва
2. Връща се след малко и пита дали може да си доплати за уиски Тюламор от 1.0 и да върне Тюламора от 0.7
3. оператора започва да клика по бутончета
продалжава да гледа като олигофрен в монитора защото не знае коя беше сметката на клиента
4 след 3 мин. най-малко казва на клиента:
-Първо вземи тия 28лв. че такъв ми е софтуера после ще ми платиш тюламора от 1.0. (това деиствйе се налага защото опертатора не може да сметне на УМ колко е разликата).
5. После си посочва причина за връщане, приключва с операциите по връщането.
6. Маркира 1л. тюламор и му казва а сега ми дай 35лв.
незнам към кого да се обърна, но с удоволствие бих отсътпил на някой от вас да обучи една продавачка как да продава в Шоп, трябват им по 2е седмици да рзберат за какво служат кодовете и ако през тези седмици запомнят клафиша F12 се чустват горди.
клиента