Страница 1 от 1

Предложения.

Публикувано: 18-09-2009 09:59
от airking
От както излезе Поса се надъхах да почна да го сменям при клиентите. До вчера обаче липсваха неща които ми бяха важни за да почна да го слагам по клиенти и след като излязаха тръгнах с бодра стъпка към подмяната. В тази тема смятам да публикувам предложения които съм забелязал че може да бъдат удобни за Пос-а:

Предложения:
1. При работа с бонус точки не е лошо да се отпечатват на касовия бон както в другите магазини.
2. Голяма част от персонала не са свикнали да помнят кодове вътрешни на по малко оборотни стоки. Та какво правят те знаят че нещото примерно е около 800 код и отиват на него и после с стрелките го намират. В Пос-а обаче не е възможно това тъй като при извикване на номенклатурата не може да се сортира по код или по име за да застанат едно след друго примерно кодовете.
3. При извикване на даден продукт от списака който е на килограм и избирането му не взема теглото от везната. Теглото работи само като се въведе кода+ентер+ентер.

Забелязани поведения:
1. За клиенти които се работи с магнитни карти да се знае че ако кода на клиента конфигуриран в Атона започва с буква, то в Пос-а трябва да бъде ИЗКЛЮЧЕНА опцията "Дирекно търсене на продукти", защото при тази ситуация при минаването на магнитната карта, не тръгва да търси в клиенти самия клиент, а тръгва във номенклатурата да търси. Бърка се заради буквата.

При започване функционирането на Пос-а ще пиша тук и други неща които съм забелязал.

Re: Предложения.

Публикувано: 23-09-2009 12:40
от alex
1 и 3 - напрвено в новата версия .27

Re: Предложения.

Публикувано: 23-09-2009 12:46
от airking
мерси :D

Re: Предложения.

Публикувано: 25-09-2009 17:34
от morphieus
4. Отчет на обекта, ако има такъв вече нулиран, то да предложи на оператора нулирането само на фискален.

Re: Предложения.

Публикувано: 28-09-2009 11:22
от airking
Хмм в АтонПос-а не съм виждал отчет на обект, а само персонални отчети.

Re: Предложения.

Публикувано: 28-09-2009 11:52
от morphieus
Да де! Именно и аз това искам. Не виждам защо след като в Атон-а го имаше това и хората бяха научени по един начин сега да свикват на друг. Организацията по обектите, отчитането на персонала е вкарано в някакви рамки, именно от нас при внедряването, сега това трябва да се променя! Защо?

Re: Предложения.

Публикувано: 28-09-2009 14:30
от airking
Аз малко не те разбрах :lol: ама да ще е хубаво да си има и отчет на обекта в Атон пос-а.

Re: Предложения.

Публикувано: 28-09-2009 15:21
от mIRCata
Нормално ли е продавача/ката да го прави? Все пак идеята на модула да е облекчен модул за продаване. Това не са ли отговорности за някой с длъжност над касиерка?

Re: Предложения.

Публикувано: 29-09-2009 08:03
от airking
Да по принцип трябва да са ограничени неща, но тука идва едно голямо изключение в практиката, че доста от шефовете не затварят те обектите вечер и оставят на персоналите те да пускат отчетите на обекта, а на следващия ден си ги преглеждат отчетите. След като продавачите могат само да пускат отчет на обекта и без нищо друго да правят.

Re: Предложения.

Публикувано: 29-09-2009 08:17
от stoar08
Пък и все пак ... ако са няколко обекта (5 примерно) ... започват много шефове да трябват за да се затворят всички :roll: