Репорт за отчет от Reception2
Репорт за отчет от Reception2
Когато експортирам отчет от Reception2 към АтонС, какъв репорт (не виждам конфигурация на такова нещо) трябва да се сложи в АтонС-а, за да може в меню "разнясяне на отчети" да се вижда отчета? В момента е всичко е бяло.
Два месеца работа с компютъра спестява два часа четене на документация
- mIRCata
- Admin
- Мнения: 1065
- Регистриран: 15-11-2004 15:25
- Име: инж. Мирослав Джоров
- Местоположение: Тайна майна
- Контакти:
Re: Репорт за отчет от Reception2
От СПА отчетите имат ли нещо в описанието?
Понеже това не е репорт, а текст който седи в базата и се попълва когато се генерира отчета. Едното поле е за визуалната част, едното поле е с данните за продадените рецепти.
Ако липсва описание, то значи отчета, който идва от хотела не слага нищо във полето с визуалното описание.
Понеже това не е репорт, а текст който седи в базата и се попълва когато се генерира отчета. Едното поле е за визуалната част, едното поле е с данните за продадените рецепти.
Ако липсва описание, то значи отчета, който идва от хотела не слага нищо във полето с визуалното описание.
Re: Репорт за отчет от Reception2
От Спато отчетите имат описание.
Два месеца работа с компютъра спестява два часа четене на документация
Re: Репорт за отчет от Reception2
То идеята ми за маркиране на мини бара от reception2, май отпада заради невъзможността да се пусне отчет, ако е маркирана услуга на гост, без да има друго плащане в системата.
Два месеца работа с компютъра спестява два часа четене на документация
Re: Репорт за отчет от Reception2
Ако ще се прави нещо по този въпрос да попитам още някои неща:
Асортимента, начислен от хотела към гост се изпраща към АтонС, чак когато сметката се плати. При нулиране на нулев отчет, когато няма друга сметка платена в хотела излиза прозорец, че в отчета няма китове за ескпорт към Атонс. (можеби е проблем заради липсата на визуализацията). Така в обекта няма да може да се направи почти никога инвентаризация на минибара.
Ако някой заради някаква причина реши да направи начислената услуга на ст. 0лв, същата не се изпраща към АтонС.
Ако услугата (рецептата) бъде направено да се експортира към АтонС при начисляване, ако искам в даден момент да сторнирам услгата няма да мога, освен ако не изтрия услугата.
Асортимента, начислен от хотела към гост се изпраща към АтонС, чак когато сметката се плати. При нулиране на нулев отчет, когато няма друга сметка платена в хотела излиза прозорец, че в отчета няма китове за ескпорт към Атонс. (можеби е проблем заради липсата на визуализацията). Така в обекта няма да може да се направи почти никога инвентаризация на минибара.
Ако някой заради някаква причина реши да направи начислената услуга на ст. 0лв, същата не се изпраща към АтонС.
Ако услугата (рецептата) бъде направено да се експортира към АтонС при начисляване, ако искам в даден момент да сторнирам услгата няма да мога, освен ако не изтрия услугата.
Два месеца работа с компютъра спестява два часа четене на документация
-
- Мнения: 663
- Регистриран: 12-11-2004 10:48
- Име: инж. Рад Площаков
- Местоположение: Варна, България
- Контакти:
Re: Репорт за отчет от Reception2
Това :
Примерно решение , за да излизат ревизиите, е :
1. Като се гледат наличностите, към тях да се прибавят и количествата в справка Услуги с филтър Настанени(гости).
2. За артикули, с които госта не се е съгласил - да се прави протокол и те да се сторнират от сметата му и да се изписват от склада.
т.е. остава само проблема с 0-вата цена.
е отговор на това(защо е направено да е така):boris написа:Ако услугата (рецептата) бъде направено да се експортира към АтонС при начисляване, ако искам в даден момент да сторнирам услгата няма да мога, освен ако не изтрия услугата.
защото често се случва клиента да не се съгласи, или наистина грешно да му е начислен мини бар, например.boris написа: Асортимента, начислен от хотела към гост се изпраща към АтонС, чак когато сметката се плати.
Примерно решение , за да излизат ревизиите, е :
1. Като се гледат наличностите, към тях да се прибавят и количествата в справка Услуги с филтър Настанени(гости).
2. За артикули, с които госта не се е съгласил - да се прави протокол и те да се сторнират от сметата му и да се изписват от склада.
т.е. остава само проблема с 0-вата цена.
- alex
- Site Admin
- Мнения: 1557
- Регистриран: 02-11-2004 14:26
- Име: Александър Димитров
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Репорт за отчет от Reception2
Корекциите в новата версия не касаят нулевата цена, а само: 1.генериране на текстов вид на експорта, 2.не се извежда съобщение, ако няма какво да се експортира към АтонС.
Проблема с нулевите цени е по-глобален. Тези услуги въобще не излизат в отчетите като цяло, ще мислим по въпроса...
Проблема с нулевите цени е по-глобален. Тези услуги въобще не излизат в отчетите като цяло, ще мислим по въпроса...