На обект с "чист" TouchSale (без store), с последната версия, това съобщение се появява след отчет на обекта. "Отчетът не беше експортиран. Проверете настройките за експорт".
За какъв експорт става въпрос и как да го махна ?:)
"Проверете си настройките за експортиране"
"Проверете си настройките за експортиране"
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...
-
- Мнения: 1346
- Регистриран: 08-11-2004 16:57
- Име: Слав Димитров
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: "Проверете си настройките за експортиране"
Това съобщение излиза тогава, когато програма не може да провери за правилния експорт при приключване на отчета. Защото при мен се случва станцията да е дропена от сървър-а и при приключване на отчета да няма после данни за него в сторе-то. Незнам обаче в твоят случей е излязло съобщението за грешка при условие, че нямаш сторе
Re: "Проверете си настройките за експортиране"
И аз това питам ... сложих валиден път за експорт за всеки случай, но ... няма ефект.
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...